Assllaydn Kızlar 24. Haftadayım sağ böbreğim büyümüş stent takılması gerekiyor dedi doktor bu durumu yaşayanlar var mı taktırmazsak olmuyor mu uyuşturmicaklar çünkü bu işlemi yaparken. Aşırı korkuyorum.