Tunammm Şehirnhastanesine bir önceki dogumumda bir kaç kez test için gittim davranış ve tutumlarından rahatsız oldum özelde yaptım dogumumu ama suan fiyatlar ucuk olunca bende arayısa girdim ve bu dedigim hasstane yeni açıldı hatta daha açılışı bile olmadı. Cihazları çok yeni. Doktor beyefendinin davranışları ve ilgisi cocuga uzun uzun bakmasoda hosuma gitti baştan savıcı bi tavrı yoktu. Acıklayıcı konusuyor ve sorulara yeterl cevap veriyor benim hosuma gitti takibimi orda baslattım 11.haftadan beri ordayım suan 15+3 bakalım orda düşünüyorum dogumu net olarak. Doktordan memnun kaldıgım için zaman ne gösterir bilemiyorum tabi