Deneyimli anneler tavsiyeye ihtiyacım var. 3 gün önce doğum yaptım, dün angorjman oldum. İnanılmaz canım yanıyor ateş gibi sıcak, göğüslerimin gerginliğinden bebeğim süt ememiyor 😔 elle sağım yapmaya çalışıyorum biraz rahatlıyorum ama 1 saat sonra yine aynı şişkinlik gerginlik oluşuyor. Elektrikli sağma makinesi işe yarar mı acaba ? Ne zamana kadar sürüyor bu ? Rahatlamak için neler yapabilirim ? Ebemize sordum fakat söylediği şeyler pek çözüm olmadı 🤷♀️ Daha önce bu durumu yaşayanlar neler yaptınız 😔🌸