Birgezgininhikayesi Ayseveikimelegi sağlıcakla alın kucagınıza insallah 🙏🏻 Normal dogum istedigim için acıkcası cok kilolu olsun istemiyorum zorlanmamak adına 😂 malum cıkıs vize işlemleri zorlasıyor
Hafizeplt Ayseveikimelegi yaa maşallah deyim öncelikle🧿 bir haftada o kadar alıyor mu benimde 33+6 en son 32 de gitmiştim ondan beri de içime sığmıyor gibi o kadar büyümez herhalde diyorum ama bunu görünce bu haftalarda çok alır mı 😅
Ayseveikimelegi Hafizeplt çok tesekur ederim maşallah 🧿 evet son haftalara doğru daha fazla alıyor genişler
Hafizeplt Ayseveikimelegi 35 de gitcem bende 32 de 2080 di 2700 -3000 civarı bişey olmuş mudur dikkat etmeye çalışıyorum beslenmemw😅