265Hay Iyi gunler arkadaslar ben 22 haftamdayim ayrintili ulturasonum var nasil oluyo yaptiranlar varsa paylasabilirmi ?
Lulemom 265Hay normal kontrolündeki gibi oluyo. Siyah beyaz olan ekrandan bakılıyo. Sadece daha detaylı bakılıyo. O yüzden uzun sürüyo. Bebeğin damarlarından organlarına hatta tırnaklarına kadar bakılıyo. Benim 45 dk sürmüştü.
Pelin-1 265Hay ben de dun yaptirdim bebegin tum organlari parmaklarina kadar detayli inceleniyor anomali var mi diye bakiliyor.. renkli usgde verdi doktorum bana eli yuzu herseyi gorunuyordu😍
Lulemom 265Hay evet. Alttan yapılmıyo. Seninle ilgili şeylere de bakılıyo. eğer senin rahim ağzı uzunluğunu karından göremezse alttan bakmak ister mi bilmiyorum ama bende gerek görmemişti.
265Hay Lulemom anliyorum tesekkur ederim heycanla bekliyorum umarim bi sorun cikmaz 🙂 bu arada gebeligim ikiz belki daha da uzun surebilir ozaman
265Hay Pelin-1 masallah rabbim hayirla kucaginiza almayi nasip etsin 😘 ne diyoruz doktora gidince benim ilk gebeligim biraz acemiyim
Pelin-1 265Hay benim de ikiz 40dk surdu ama bebeklerimin pozisyonu cok iyiydi inşallah sizin de oyle olur ☺️
Pelin-1 265Hay randevu almissindir zaten ayrintili icin geldim demen yeterli oluyor ona gore bakiyor ☺️
265Hay Pelin-1 aynen randevu aldim tesekkur ederm bilgileriniz icin insallah pozisyonlarida iyi olur 🙂