Gamze1903 ben de oyleyim ama klozete asla gidemiyorum büyük tuvaletimde.Gaz problemim var ve eğilince bazen çok kötü ağrım oluyor ama ne yapayım gidemiyorum çok zorlanmaya başlayınca gideceğim.Ben de şöyle düşündüm eskiden kimsenin evinde klozet yoktu herkes normal giderdi bir şey olacağı varsa her zaman olur.Dikkatli eğilip kalkarsak sorun olmaz bence.