bircivcivannesi selam kızlar malum doguramiyorum başlıklarından sonra burda birçok doğuma şahit olduk, sıra bende inşallah ise yarar çünkü geri kalan her şeyi yaptım bekliyorum 😂 var mı doguramayan hemen gelsin durumunu yazsın 😂
Kubra2012 bircivcivannesi bende sürekli sancı var açılma yok yarın erkenden gideceö 41 hafta son yatış için direk çık gel dedi dokror 🙄
Hafizeplt bircivcivannesi benim daha 33+6 ama doğurcam gibi gelmiyo hiç 😂sizlerin gününe gelince nasıl olcak çok merak ediyorum belki o güne gelmeden doğururuö🤭
Sultannn3750 bircivcivannesi 39+3ufacik sanci bile yok artik doktor cuma gunu suni sanci denemyi dusunuyor
rosatue bircivcivannesi güzel bir totem işe yarıyorsa ben de açayım bir doğuramıyorum 😂😂 yıldızlar, evren bir şeyler mi yapıyor da doğuramıyoruz biz😂🙈
bircivcivannesi Kubra2012 Bussedat Hafizeplt Sultannn3750 rosatue arkadaşlar post ise yarıyor dün gece doğurdum 🤣
Bussedat Ben varim 39+ 5 simdi dr dab geldim sancim yok hic 3 4 gun daha bekle gelmeSe suni deneylm dedi acilma baklmadi
rosatue bircivcivannesi ayyy gözünüz Aydın Allah analı babalı sağlıkla büyütsün 🙏💜 ben sorularımı sıralayayım öncesinde açılmanız var mıydı, bebiş kanalda mıydı 😂
Hafizeplt bircivcivannesi Sultannn3750 Aha doğuran doğurana😂 hayırlı olsun kızlar böyle şeyleri okuyunca çok mutlu oluyoruö sıra bize geliyo 🤭 iyisinizdir inşallah bebişlerle🥰
bircivcivannesi rosatue teşekkür ederim 3 cm açılmam vardi son kontrolümde bebeğim kanaldaydi doktorum yatisini yapalim suyunu patlatalim demişti kabul etmemiştim ertesi günü akşam yürüyüşüne çıktığımda 5 dk da bir sancı hissetmeye başladım hastaneye geçtim ve 2.5 saat içinde doğum oldu ☺️♥️
Sultannn3750 Hafizeplt saol bende bebegim de iyi cok sukur hastaneden cikicaz insallah beklliyoruz simdilik