Pelinssoglu Merhaba kızlar bugün detaylı ultrasona girdim gebelik haftam 20+2 çok şükür bir sorun olmadığını söyledi doktor. Sormak istedikleriniz var ise yardımcı olurum ❤️
Dmimm Pelinssoglu Gözünüz aydın. Ne kadar sürüyor bakması doktorun? Birde bebeginizle ilgili hangi konularda sizi bilgilendirdi? İkili test sonucunuda yanınızda getirmenizo istedi mi?
Gizemmnurt Pelinssoglu Geçmiş olsun inşallah sağlıkla kucağına Almayi nasip etsin rabbim 🍁 doktor sizin rahminize baktimi bana haftiya gel dedi hatda hamileliğin başında kanaman ve düşük tehliken varmiydi dedi kontrolleri ni sakın aksatma dedi sonuçlarını haftiya söylüyeceğim dedi
Pelinssoglu Dmimm bakması 30-35 dk kadar sürdü 4 lü test yaptırmıştım ben onuda sistemden gördü zaten. Her konuda bilgi verdi beyin böbrek kalp damar hepsine baktı boyunla kilosuna 🙏🏼
Pelinssoglu Gizemmnurt benimde öyleydi canım kesenin etrafında kanama alanı vardı onuda gördü eski dedi. Korkma Allah’ın izniyle bir sorun olmaz benimde öyleydi 3 aya kadar progestan kullandım.
Pelinssoglu poyrazinannesi3547 hayır 4 lü test ayrı yapılıyor kan alınıyor sizden. Detaylı ultrason farklı bisey ultrasonla bakılıyor bebek inceleniyor