korkmazkevser Kizlar 11 haftalık hamileyim dudağım da uçuk çıktı hergun daha da büyüyo iltihap olmuş bugün de ne yapmam gerekiyor çok canm yaniyor
zehranurr korkmazkevser bepanthol diyorum başka bir şey demiyorum. Ben devamlı uçuk çıkaran biriyim onu kullanmadan önce ağzım yüzüm şişiyordu resmen öyle uçuk çıkarıyordum şimdi uçuk çıkacağını anladığım anda bepantholu kullanıyorum hiç çıkmadan direk kurutuyor.
Akkoyu korkmazkevser bende bi ilaç vardı eczaneden almıştım uçuk kremi küçüçük bişey ama 40 TL vermiştim ama etkisi çok güzeldi
Esmakorkmaz korkmazkevser ay benim de yeni yeni geçiyor. Ben bol nemli tuttum sabah akşam da sarımsak tuttum üstünde 5 dk falan o bayağı akıttı içindeki iltihabı. Şu an iltihap geçti nemli tutmaya devam ediyorum derisi düzelsin hızlıca diye. 3 günde falan geçti bu şekilde rutin bakım yaparak. En başta bayağı şişmişti ve iltihaplıydı 1 haftadan önce geçmeyecek diye düşünüyordum😅
Mom789 Kocakarı ilaciyla geleyim bari 😀😀🙈 tahta kaşığı ateste ocakta isit onu hafif hafif dokundurup oraya iltihap ilerlemiyor ben yapardım ise yarjyordu yada terramycin surebilirsin bu kremler olan iltihabi hemen kurutup iyileştirir
Hsbsk zehranurr neden ki. Uçuk çıkarken eger uçuk kremi filan yoksa dudağıma diş macunu sürerim ben hemen söndürür. Yeyin demiyorum ki
Irmak_34 Bende onceden sürekli ucuk geciren biri olarak ☺️ ucuk kremi vardi küçücük bisy cok etkili ama. Ve ucuk cıkıcagini hissettiniz zmn buzla soguk komples yapin o bolgeye. Ucuk çıkmaz boyle yaparsaniz. Doktorum söylemişti