Adet tarihe göre şuanda 12+4 olması gerekirken ben 11+4 haftalığım. Aşılamayla hamile kaldım zaten ve yumurtalarım da geç gelişmişti. Bu arayı nasıl kapatabilirim. Hocam bebek gayet iyi dedi ama asistanlar sürekli korkutuyor beni. Hocam izinli olduğu için şuanlık onların eline kaldım korkuyorum. Napacam ben 😔