Anneler sünneti kesinlikle mümkün olduğunca erken yaptırın. Oğlum 2,5 aylıkken yaptırdık. Hayatımızda yaptığımız en mantıklı şeylerden biridir. Çocuk hiç etkilenmedi. Sadece ilk çişinde ağlıyor. Memeyi ağzına verince sustu. Akşamında normal uyku düzeninde uyudu. 10 günde tastamam iyileşti. Henüz dönemediği emeklemediği için çok çok rahat atlattık. Çok tavsiye ederim. Korkulacak hiçbir şey yok. ❤️