Zmrcelik58 23+4 hamileyim, 1 ayı aşkın bı süredir evde tek duramıyorum nefes darlığı ağlama krizleri yaşıyorum psikiyatriye gidicem , var mi hanımlar benim gibi olan yada bu durumu geçiren?
Betfer Zmrcelik58 aynısı bendede var banyo yaparken ağlıyorum banyo yapmamak için orda tek kalınca ne oluyorsa sanki . Evde tek kalıyorum eşim 24 saat çalışıp 8 saat evde ben çok daralıyorum . Hamilelikten mi bilmiyorum daha
Yamacin-Annesi Zmrcelik58 Dünden belli banada öyle oluyor içim daralıyor bunaliyorum dışarı cikasim var hep ev bunaltiyor bide sıcaklardan