Ela20 tek doz kullanıyorsanız gece alın yatın daha iyi olur 😊 bende kullanıyorum sabah akşam sabah 7 gibi illa uyanirim o zaman lavaboya gittiğimde alırım yatarım tekrar akşam da ne zaman uyuyacaksam o zaman 😊 illa akma oluyor korkma. ben hastanede yattım o zaman 20 dk bir lavabo ihtiyacım oluyordu hemşire sordum hemen alırsan sıkıntı olmaz 15 dk içinde etki ediyor o dedi ama ben yine de yatıyorum 😊