Yamacin-Annesi fatmArslan06 Devlet hastanesi gerçekten şans işi doktoruna denk gelirsen harika ama gelemezsen eziyet resmen
Mom789 fatmArslan06 haklısın ay valla ne deyim,amannst de bebisin kalp atışı normal düzensiz sancılar cikmis
Mom789 fatmArslan06 neye bakti bu doktor o zaman makineye bağladı yolladimi direk gicik hangi hastane ankaradasin sende sanirim. En iyisi bi ozel doktora git kontrol yaptir bi sancılar var çünkü yani sende feci diyorsun kanala falan girmiştir belki bebis
fatmArslan06 Mom789 kalkarken cok şiddetli yati9 kalkarken canım agzima geliyor bide daha sola dönerken cok şiddetli
Mom789 fatmArslan06 doguma hazırlıyor demekki kendini yavaştan artık huzursuzlanmaya baslamis tuh keske az kalmışken doktorda dogum yakin falan filan bisey deseydi bilgilendirici
Mom789 fatmArslan06 ayar oluyorum böyle doktorlara ya hak yiyorlar bu mesleği yapıyorsan bu canlar sana muhtaç geliyorlar muayene olmaya öküzlük yaparak bu şekilde vebal alıyorlar bu doktorlara zaten çok hak helal etmeyen vardir yatacak yerleri yok