Guneyinannesi1 Kızlar napcam şimdi sekreter aradi urolojiye gidin kötü bisimi korkuyorum enfeksiyon vardi gectimi diye baktirdim bu çıktı ne demek yasayan varmi
Hilal-95 Guneyinannesi1 belki kum felan döküyosunuzdur bana da demişlerdi sonra başka doktor gerek yok dedi normal dedi
Hilal-95 Guneyinannesi1 kaç çıkmışki önemli olan o bnmki 11 çıkmıştı sıkıntı değil dedi saşe verdler geçti şükür bol bol su için kum olabılıyomuş gebelikde korkmayın inşallah biley çıkmaz