fatmArslan06 valla canım bende yozgattayım araştırma hastanesine gidiyordum bıraktım özele geçtim. İnsanı bazen çok sinir ediyorlar. 5-6 kadın birden içeri alıyorlar sırayla ultrason için yat diyor iki dakika bakıyor doğru düzgün bilgi vermek yok, kalk sen acele sıradaki gel diyor. Ayy o kadar sinirim bozuluyordu ki kendimi hayvan gibi hissettim. Sonra sıkıntılı geçiyor diyorum ilaç yazdım ya yapacak bir şey yok diyor. Allah bildiği gibi yapsın diyorum. Özele gidiyorum son iki aydır. 18+4üm. Cuma randevum var. En azından tertemiz ortam ve insan gibi davranıyorlar.