Ben şimdilik çok fazla almadım ama kumaş kitaplar aldım bir tane çıngırak aldım bir de zeka kartları aldım. 0-2 ay için siyah beyaz kartlar var. Oyıncaklar 2 aydan sonra daha fazla işe yarıyor sanırım o yüzden biraz büyüyünce alacağım. Bir de hediye getirenler de olur ona göre alırım.