Merhabalar öncelikle iki gündür grip geçiriyorum üşüttüm büyük ihtimalle terleyip klimada kaldım ateşim max. 38 oldu minoset içiyorum sabah akşam sorum şu kasıklarım ve midem acayip şekilde ağrıyor yatakta döneniyorum o derece neyden kaynaklıdır sizce