34 haftalık gebeyim, son 3 gündür sabahları sancıyla uyanıyorum. Yaklaşık 10 - 15 dk alt karnımdan kitleniyorum. Bu ilk gebeliğim, Perşembe nst’ye giricez ilk kez. 34 haftalık İçin bu kadar şiddetli sancı olması normal mi. Yoksa ben yavaştan çantamı hazırlayayım mı ? 😂😂