SalihBusraOdabaolu Çok şükür bugün kalp atışımızı duyduk.. rabbim sağlık ile büyümeyi yine sağlık ile kavuşmayı nasip etsin hepimize inşallah .. rabbim dileyen herkese nasip etsin bu mutluluğu ❤️🤲🏻
Aysehatun SalihBusraOdabaolu harika bir ses harika bir duygu o an değil mi 😍 Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin hepimize inşallah🙏🏼
MinikkkMucizem SalihBusraOdabaolu kaç haftalıksiniz siz ben de 7+1 ım yarın 7+2 olucam kalp atışını duymaya gidicem inşallah duyabilirim 😊
SalihBusraOdabaolu Aysehatun biraz korkmuşum ya duymazsam diye , ilk duyduğum an gözümden yaş süzüldü , heyecanım yaşamaya değerdi ... doktor dalga bile geçti 🙈 duygusal anne diyor bana 😊
SalihBusraOdabaolu Aysehatun çok teşekkür ederim , sizede sağlık huzur ve mutluluk dolu bir gebelik diliyorum 🤲🏻 Sizinki ne kadarlık 🤰🏻
Aysehatun SalihBusraOdabaolu Amin teşekkür ederim, bende öyle ilk duyduğum an o sesi gözlerimden istemsizce yaşlar süzüldü çok değişik tarifsiz bir duygu eşime baktım bir an onunda gözler dolmuş duygusallaşmış baya ❤️ Şimdi 24 haftalık olduk çok şükür 🙏🏼😇
Caglaaa Ben kalp atışlarını videoya alıyorum sürekli izliyorum kendime engel olamıyorum hele her gece yatmadan izliyorum hem haraketlerini hem kalp atışını dinliyorum 🙈
Caglaaa SalihBusraOdabaolu çok guzel bir duygu insan o an herşeyi unutuyor sadece bebeğine odaklanıyor :)
Fikriyelker Kamelya Bende 6+3 üm bugün duydum Kalp atışını ama doktorum duyamayabiliriz demişti şüpheli baktı daha çok küçükler canım gönlünü ferah tut kimininki 8. Haftada duyuluyo
SalihBusraOdabaolu Kamelya hareket varsa kalp atışıdır o zaten , gönlünü ferah tut mutlaka duyarsın 🤲🏻
SalihBusraOdabaolu MinikkkMucizem inşallah duyarsınız 6+4 ye duydum ben 🤲🏻 Eşiniz video çeksin sonra o anı tekrar tekrar yaşarsınız 🤗
MinikkkMucizem SalihBusraOdabaolu duydum canım 6+4 gözüküyor ultrasonda da adete göre 7+4 dedi doktor normal dedi herşey 😍
SalihBusraOdabaolu MinikkkMucizem çok sevindim , erken döllenme , geç döllenme dedikleri şey sebebi ile değişiklik olabiliyor tarihlerde benimki de 2 gün geriden geliyor ❤️ Onlar iyi olsunda biz bekleyelim 😊