Kazanilmis hak.kaybedilmez . Ama siz yinede istifa edecekseniz eger bekleyin sonucta raporunuz var. Ben dogum.iznindeyken jsyerim kapandi ama ben tum rapor parami almistim. Yinede siz garantiye alin nasilsa raporunuz var iatifa edecekseniz eger bekleyin derim