gbyalcin Thisismerv biz erkek olursa Barlas Kaan diye karar verdik. Diğer seçeneklerimiz Mert, Yiğit, Kerem, Göktuğ’du 😊
aybkaslan Bizim de oğlumuz olucak Aslan 🦁 koyucaz inşallah 🥰 Miraç,Sıraç,Mert,Batuhan,Çağan,Aras,Ediz fikir olsun 🌸
Sinemis35 Ben cinsiyet belli olmadan oğlum olucak ve adini karan koyucam dedim suan 30 haftaligiz oğlum olucak inşallah 🙏 adi karan başka bir alternatif düşünmedim kimseyede sormadim😄