Merhabalar kızlar, klinikte takip oluyorum. Henüz muayeneme birkaç gün var. Midem çok bulanıyor ve hafif kasılmalar var. Çok yakınımda tam teşekküllü bir devlet hastanesi var fakat kadın doğum polikliniği kapatılıp şehir hastanesine taşındı. Acilinde nst olma ihtimali var mıdır? Boşuna gidip coriş riski almak da istemiyorum