Arzumca34 yenidogan zamanında ıslak mendilinden memnundum. 1 yaşından sonra sleepy organik yeşil pakete geçtim baby me’ye göre daha büyük ve kaliteli. Baby meninki yenidogan zamanında yalnizca su ve pamuk içermesi sebebiyle kullanımı çok rahat. Zaten o kadar büyük olmasına gerek yok minik popolara 😍
Onun dışında yine şampuan olarak 1 yasa kadar mustela kullandım sonrasında baby me pembe olana geçtim. Oğlum olmasına rağmen kızlar için olanını aldım erkekler için olanının kokusunu beğenmedim tıraş losyonu gibi yapmışlar. Yine içeriği temiz olduğu için tercih ettim bir sıkıntı yaşamadım. Musteladan çok cok daha ucuz üstelik. Mustelayı gıdım gıdım kullanıyordum bununla köpük banyosu falan yapıyoruz.mustela 90₺ civarı baby me 15₺ mi ne😂
Deterjanı da temiz içerikli onu da bir dönem kullandım ara sıra yine alıyorum.
Bezini kullanmaya cesaret edemedim dogdugundan beri prima kullanıyorum…
Pişik kremini de kullanmadım çünkü çok onermiyorlar.
Ama genel olarak ebebek marka mallardan hep memnun kaldım şansınızı deneyin zaten çok pahalı değiller 😊