Seda_nrr Dnz_23 Ben yaptırdım 2 Li ve 3 lü.bebeğinizde herhangi bi sorun varsa ortaya çıkarıyor ve ona göre alınabilecek bir önlem olup olmadığı araştırılıyor 🙏🏻 Bu yüzden yaptırmanızı öneririm.Hiç bir test %100 sonuç vermiyor ama gerekli bence
ozlmcnkse Dnz_23 ben yaptırmadım, doktorum da çok da şart koşmadı. Zaten dogruluğu %100 değil. İhtimaller. Her şeye hazırım diyorsan, her şeye rağmen doğurucam diyorsan gerek yok diye düşünüyorum. Sizin vereceğiniz bir karar
Burcummmm Bende yaptırmadım doktorum bu testlerin sadece zeka ile ilgili oldugu ihtimalmyüksek cıkarsada bi müdahale olmadıgını söyledi. Sadece şu ihtimal yüksek cıkarsa gebeliği sonlandrcakmısın dedi bende hayır dedim o zaman ikinci soru hamileliğini huzursuz mu huzurlu mu gecirmek istiyorsun dedi tabiki huzurlu dedim o zman kafanı bulandırma dedi ve yaptırmadım. Tabi ailede dovn veya zeka geriliği varsa annenin yaşı yüksekse yapılması söyleniyor.