Vera18 ben de hayat hastanesinde Derya hanıma gidiyordum fakat o da uzun süreli izne ayrıldı mecburen doğuma memlekete gidicem. Ama son kontrolüm için bende kararsız kaldım bugün Van hastanesinde emine hanıma randevu aldım daha önce Burcu hanımdan memnun kalmadım maalesef rencide edici konuşmuştu Hatice hanımda biraz sert dediler her şeye cevap vermiyormuş ben de bugün emine hanımı denicem bakalım memnun kalırsam size de haber ederim inşallah