Kaktus48 31 haftalık hamileyim hastaneye götürmek için küçük boy valiz hazirlicam ama ayrıca bebek çantası götürmeye gerek var mı kararsiz kaldım. Herseyi valize koymayı düşünüyordum. Sizler nasıl yapacaksınız hanımlar
Hafizeplt Kaktus48 bende küçük boy hazırlamayı düşünüyodum tecrübeliler küçük yetmiyo tek çanta yap orta boy valize deyince öyle yapmaya karar verdim😅 bavul düzenleyici aldım geçen bime gelmişti.. bebişinde benimde kıyafetleri ayrı ayrı onlara hazırlayıp koycam herşeyi aldım da yıkanıp hazırlanacak 😅 33+6 dayım
Ysfnannesi Kaktus48 bende tek valiz yaptm cnm bimden valiz organizeri aldım bebegın dogumda giydireceklerini tek organızere koydum digerlerine bez ıslak mendil alt acma vs gibi bi digerine kendm icin olanları bıraktm…
zeytinkiz Kaktus48 Bende tek orta boy valiz düşünüyorum 1 tarafa kendim için 1 tarafa bebek için olanları hazırlıcam.
AyseNamli Tek canta yeterli. Sadece icine esyalarjniz ayri ayri posetlenmis koyun. Sizin giyecekleriniz . Dogumda bebegin giyecekleri. Ikiniz icinde yedekler. Hepsini ayri ayri posetlerseniz daha kolay oluyor.
Kaktus48 AyseNamli teşekkür ederim bende öyle düşündüm bi kac eksiğimiz var onlarda gelsin hazirlicam artık heyecan yaptim🥰