Ilayda11 Doğum şeklinin %80ini bebek ve vücudun belirliyor bence. Bebeğin baş aşağı gelmesi, açılman olması falan bazen sen istesen de olmuyor zaten. İki şekilde de sonunda çocuğunuza kavuşacaksınız bence şimdiden kendinizi bu kadar korkarak yıpratmayın. Ben bir iğneye bile dayanamıyorum herkes nasıl yapacaksın diyor ama kaçış yok 😂 sanırım önce normal doğumu deneyeceğim