Sksksksks Kızlar femara 2.5 mg kullanmıştım çatlama iğnesini vurdurdum az önce yanı sıra bu ılacları verdı siz kullandınızmı ne işe yarıyo acaba https://imgyukle.com/i/HE9sI]
Naz_01 Sksksksks evet 12.haftaya kadar kullandım.estrofermi günde 3kez .progestan fitili gece yatarken kullandım.bebeğin tutunmasını sağlıyor
elfmoom Sksksksks bebek varsa kolay tutunsun kanamanız olmasın diye eğer sağlıklı değilse anneye zarar vermeden zamanında adeti getirsin diye kullanılıyor sizin aşamanızda.. ( progestan )
Aselege Sksksksks progestan bebeğin tutunmasını sağlıyor hem ağız yolu ile hemde fitil olarak kullanabilirsin korkma iyi bir ilaçtır ama uyku yapıyor ☺️
Sksksksks Naz_01 benimki tüp bebekde değil aslında femera 2.5 mg kullanmıstım bugunde catlama ıgnesı vurdum yumurtalarım 18 17 mm olmuş
Naz_01 Sksksksks bilemiyorum canım .doktoruna bir sor istersen neden verdiniz diye için rahat etmiş olur
elfmoom Sksksksks ben de geçen ay klomen -otrivelle ve progestan ile hamile kaldım🥰 hadi darısı başına😍
Aycicegim Sksksksks tüp bebek tedavim de kullandım estrofem Rahim kalınlığı için 8.haftada bıraktık. Progestan hapı düşük önleyici tutunmasını sağlıyor, vajinadan fitil olarak aldım onuda 10.haftaya kadar kullandık