Benimde hemen hemen 7.05 mi neydi düşün ne kadar yüksek 1 senedir ilaç kullanıyorum 95 kilodan 67 e düştüm o kadar etkiliyormuş beni hala daha 3-3.5 larda geziniyor hamile kaldım o arada bide kontrol altında tutulduğu sürece problem yok ilacımı içiyorum rahatım hiç korkma korkulcak bişey yok Allah’ın izniyle