HipnozX Merhaba, benim gibi hipoglisemisi olan anne adayları şeker yüklemesi yaptırdılar mı? Doktorlar bu konuda ne diyor, nasıl yönlendiriyor herkesi merak ediyorum?
svdmm16 HipnozX ben yaptırmadım her ay düzenli açlık tokluk baktırıyorum. Ve inanır mısın 5 yıldır düzeltemediğim hipoglisemim hamilelikte düzeldi tatlı da yesem ne çıkıyor ne düşüyor İnşallah seninde öyle olur ❤️❤️❤️
HipnozX svdmm16 benm de açlık 80 di geçen ay normalde 100 felan çıkardı ben diyetle düzeltmiştim insülin direncimi felan. Ama arada bir atak geliyor mesela. Şeker yüklemesi yapamamıza gerek var mı acaba merakta kaldım zaten düşük ya bizim şeker değerimz
svdmm16 HipnozX hamilelikte şekerin çıkabilir zaten pankreasımız sorunlu 😊 benim doktorum İstersen şeker yükleyelim istersen açlık tokluk bakıp takip edelim dedi. Şeker yüklemeye gittiğim gün tansiyonum 4 e düştüğü için yükleme yapamadılar ac tok baktılar o zaman tansiyonum çok düşüyordu. Eğer şekerin çıkarsa bebeğe cok zararı olur ölü doğum bile olabilir 1 kez yüklemekten bişey olmaz bence hiç mi baklava yemiyorsun 😊
HipnozX svdmm16 ben yükleme yapmacagım demiyorum:) sadece Aynı durumda olan kişiler yapıyor mu doktorlar yaptırıyor mu merak ettim. Henuz doktorumla konuşmadk bu konuyu.