28+4 hamileyim dünden beri kızım sürekli uyku halindeydi bende uyandırmak için Biraz karnıma vurdum sağına soluna rahatsız etmek için. Şimdide annem diyorki bizim bir akrabanın karnına elma düşmüş oda tam çocuğun kafasına gelmiş çocuk kafası morarmış doğmuş sonrada ölmüş vs diye şeyler anlatıyor acaba bunların gerçek hayatta da bir karşılığı varmı olabilirmi . Şuan içim hiç rahat değil ya kızıma zarar verdiysem diye bu arada ilk gebeliğim o yüzden pinpirikliyim biraz 😔