19haftalığız suan 2.gebeliğim bu arada ilk hareketini 15.haftamda çok net hissettim sonra zaman zaman da hissettiğim oldu ama dışardan anlaşılacak şekilde değildi balık kelebek gibi hissediyordum ben. Fakat haftam büyüdü ne hareket hissediyorum ne seyirme hissediyorum 🤷♀️ Aksine cok rahat hareketler ediyorum karnım daha erken büyüdü mesela hiç kendimi hamile gibi hissetmiyorum fıldır fıldırım arada mide bulantılarım olmasada hamile zannetmicem yani kendimi 🤦🏼♀️ Bundan önceki haftamda yatıp kalkerken yavaş yavaş zorlanma oluyodu simdi Oda yok