Fatos2772 Kızlar mrb dün dr gittim bi tahminde bulundu ama sizlerde bakarmsnz 12+4 günlüktü gittiğimde https://resimyukle.io/r/11rf9VkfUZ
UrasEgeBabysMom Fatos2772 Cinsel organı henüz tam olarak oluşmadığı için bu haftalarda yapılan tahminler kesin değil. Cinsiyet çıkıntısı (nub) yukarı doğru bir açıda, yani bebeğiniz büyük olasılıkla erkek.
Nazlimsu Fatos2772 aynı benim bebiş kesesi gibi bizim dr erkek diye tahminde bulundu 12+5 de ama kimse güvenmemem gerektiğini söylüyor bu hafta cuma tekrar gideceğim bakalım 14+5 olacak inşallah net söyler
Aayyssuu Fatos2772 2 erkek annesi olarak söylüyorum bence de kesinlikle erkek 🥰sağlıkla gelsin inşallah 🙏
UrasEgeBabysMom Tostosunannesiii Bebeğinizin cinsiyet çıkıntısı (nub) aşağıya doğru bir açıda, yani büyük olasılıkla kız. Cinsiyeti 16. haftada netleşir.