Umudayolculuk36 Normal mi sanki hamilelikde yaşanıyor diye biliyorum. Diğer Türlü bebeğim ve kendim için kötü düşünmek istemiyorum 🙏😔
Ndkgkdkkf Canım bende 18.haftadayım bende de burun akıntısı var ya bizi klima vantilatör bişey çarpmıyorsa gebelikte bu haftalarda normal diye duymuştum
Deniz-Hicabi2604 Mom526 yok canım maalesef eşim arada masaj yapıyor uyuyorum üzerine sabah hafiflemiş oluyor sadece 🙈
Hafizeplt Umudayolculuk36 hamilelik gribi falan diyolarmış zaten bu duruma😅 33+6 dayım artık burun tıkanıklığına uyanıyorum saçma ama burunda da ödem oluyomuş şişiyomuş😅
Hafizeplt Umudayolculuk36 Benim o zamanlar hiç bileyim yoktu son bir iki haftadır böyle sıcaklardan etkileniyoruz galiba galiba😅