Sali3 Birazda şans işi ben 3 devlete gttm ilk gttgm çok iyiydi e randevu hep ona denk gelmyor o baya ilgiliydi çok üzülüyorum ne kalp atışını açıyolar ne resim 3 resm var var sadece bayadr vermıyolar en azından hem eşimde görür öyle karar verdim inşallah daha iyi olur çünkü 2 düşük vardı benim 5 haftalıklardı e şimdi dahada korkuyorum Allah korusun hep bi endişelym ister istemez devlette tahlilleri yaptrcam brde dogumu devlette yapıcam ama özelede gtcem muayene için