SusamTanecigi Umudayolculuk36 merkezde avm de e bebek var baby teen diye bir mağaza var birde soobe var bildiğim kadarıyla waikiki defacto dışında
SusamTanecigi Pskanne Emrah Ergun a gidiyorum Yücelen yada ahu da yaptırıyor diye biliyorum ama henüz erken olduğu için konuşmadık
Rabipek21 Hastane ve doktor onerısı olan arkadaslar bilgilendirme yapabılır misiniz ☺️Ben biraz arastırdım ama ozel hastaneden ziyade hep klinik tarzında kadın doğumcular sanırım
SusamTanecigi Rabipek21 ben kliniğe gidiyorum Emrah Ergun gynomed klinik memnunum doktorumdan devlet hastanesi isterseniz fatih pirinçci iyi bir doktor ama randevu bulmak çok çok zor ben uzunca bir süre kovaladım randevu iki hafta sonraya buldum
BETL0606 Rabipek21 evet çoğu klinik tarzında bende muglaya gelin geldim çok araştidim özgü hanıma gidiyorum çok memnunum.
Rabipek21 BETL0606 bizde bır hafta oluyor yeni tayin olduk muğlaya boyle arastırarak ögrenemye çalısyorum 😊
SusamTanecigi Rabipek21 300 lira ödüyorum bayramdan bigün önce gitmiştim o zaman ödedim buhün tekrar randevum vardı ödemedim sadece ikili test için ödeme yaptım