Hazella ben hiç almıyorum havasını. Eczacı al dedi ama doktor ve hemşire alma şırınganın en sonuna getir ilaç bittikten sonra havayı bas, bu sayede içinde hiç ilaç kalmamış olur dedi. Hastanede hep öyle yapıyorlarmış. Ben de doktoru ciddiye aldım tabi eczacıyı değil 🤷🏼♀️
soruya gelecek olursak morluk ve beze ilaç kaynaklı bazen olabiliyor. Havayı alsan da muhtemelen aynı sorunla karşılacaktın. Kılcal damara denk gelmiş olabilir. Morluk o zaman çok oluyor.