Kızlar merhaba, uzun zamandır forumu takip eden ve son 1 haftayı pozitif doğum hikayeleri okuyup geçiren bir taze anne olarak kendi doğum hikayemi de yazmak istedim 😊 minik bebeğim 38+3′te planlı olarak sezeryan ile doğdu. Özellikle spinal ve sonda açısından asla ve asla korkulacak bir şey yok spinal gerçekten sinek ısırığı gibi sadece ben bacağımda küçük bir elektrik çarpması hissettim 😄 sonda ise uyuşturulduğunuz için takılırken hissedilmiyor fakat çıkartırken küçücük bir ay ettim ve sondam gitti. Bir de ameliyathanede çok heyecanlandım neden bilmiyorum😄 ama bir sakinleştirici vurdular inanılmaz sarhoş etti çocuğu falan unuttum esprilere başladım😄 Bebeğinizi kucağınıza almanın mutluluğu hiçbir şey de kesinlikle yok biraz sancı sızı tabiki oluyor sonuçta doğum yapıyoruz ama ilk geceden sonra o da rahatlıyor. Bir de kesinlikle kayısı kompostosu kızlar o kadar iyi gaz çıkarttırıyor ki anlatamam 😄 ameliyat olalı daha 24 saat geçti ama gayet iyiyim inşallah böyle devam eder 👍 sorunuz olursa yanıtlamaya çalışırım 💐