Mlk_93 Yalcnnaysgll merhaba, bildiri yapmanıza gerek yok sistemsel olarak görüyorlar hemşire sizi arayıp cagrıyor her ay kan tahlili yapılıyor 🙏🏻
Hilal-95 Yalcnnaysgll kullandığınız ilaçlara felan bakıyor kilo bou telfn numarası eşinizin numarası kan grubu bunlara bakıyolar yazıyolar aşı tarıhi veriyor tetenoz için 🤗
sumeyraballl Yalcnnaysgll canım her sağlık ocağı çağırmıyor sen bildir belirli tarihlerde kan tahlilleri yapılıyor 20 haftalıkken tetanoz aşısı için gün veriyolar dün gittim kan vermeye 3 4 haftalıkken kağıda belirli tarihler yazdı o tarihlerde gel demişti
Bernie Mlk_93 yok ya ben gitmesem haberleri yoktu varligimdan,16.haftada tanistik o da ben kan tahliline para vermemek icin s. ocaga gidinxe bence personele gore degisiyo.siz gidin yakindaysaniz
Sadecebeyza Hamile miyim diye kan verdim sağlık ocağında hamileymişim 4 ay oldu daha arayan soran yok ilgisizler demek ki buradakiler
Hasrt02 Sadecebeyza cnm her ay çağırmazlar zaten..eğer sağlık skntin varsa yada hamileliğin SKntilisa çağırırlar belki onun dışında aşi için cagirirlar.oda aşı olmadan birgün önce ararlar..
Mlk_93 Bernie ben doğurdum kuzum Sağ olsun bizim hemşire sağlık Ocağındaki çok İlgiliydi her ay tahliller için aradı Sordu çok da ilgilendi benimle
Gnssc Ben bilmiyordum bile bildirim vs yapmam gerektiğini 4 aylıkken yaptım şimdi düzenli çağırıyorlar ama 4 ay sistemden falan görmemişler. Sen gidip bildirim yapınca onlar seni yönlendiriyor bilgi vs alacaklar şu gün gel bu gün gel
Pembepanterr Yalcnnaysgll kan sonucunuzu söyleyin sisteme kayıt yapacaklar kilo takibine başlayacaklar 😊