Arkadaslar sgk lı calısanım 32. Hafta da calışamaz olarak raporlu izne ayrıldım suan 33+2 yiz bu doğum . Parasını doğduktan sonra hepsini toplu mu alıyoruz yoksa aylık maas gibi alabiliyormuyuz İnternete rapordan 15 gun sonra yatar diyor yada doğum dan öncesininkini 8 hafta Bi alıp sonrası 8 haftanınkini Bi alabiliyor muyuz parayı