Kızlar 18+1 hamileyim 12. Haftada ve 14. Haftada doktordan cinsiyet tahminlerini almıştım dün artık %100 olduğunu söyleyip gösterdi doktorumuz bi oğlum olacak rabbim nasip ederse isim konusunda çok kararsızız isim önerilerinizi merakla bekliyorum şimdiden teşekkürler 🌸🌸 🙏🙏