8 de hastaneye yatışım var. 3 bucuktan beri uyuyamıyorum. Mıdem bulanıyor acım. Normalde de uyuyamıyordum ama kalkıp bırseyler atıştırıyordum midem kazınıyor. Heyecan korku bı yandan🤷♀️ doguma girerken dualarım sizinle olcak🌸 sizde bana dua edin lütfen 🤲🥰