Benimde hiç açılmam olmadı suyum geldi sadece , sabaha kadar beklediler baktılar açılma olmuyor şunu sanci verdiler 11.30 da sonra 13 cm açılmaya doğum oldu çok şükür 16.11 gece bebeğimi kucağıma aldım. Rabbim sanada hayirlsii ile bı avazda doğum yapıp bebeğini. Kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊