Susamtanem2 Melis35 Dr um bayandı ikiside ama eşim kızıyor ben ne zaman kıl tüy muhabbeti yapsam en son lazere gidicem 🤣
Blueedreamssx Melis35 benimde biraz belirgin şeklinde tüylendi herkes bir yandan başka şeyler diyor karnın büyüdükçe tüylerin dökülecek felan bakalım nasıl olacak
NurCeren00 Melis35 kızım beni annesi değilde babası sanacak diye korkuyordum 😂😂😂. Artması 5.aydan sonra durdu ama çıkanlar doğumdan sonra dökülüyormuş
fenperest Melis35 rahat olun onlar neler goruyo, ustelik yargilama haklari da yok kimsenin yok. Bebeklerimizin sagkigi heeseyden onemli, birde onunla ilgili stres yapmayin 🌸
-Papatya33 Bende önceden göbegimi alıyordum ve fazla uzamazdı hiç.ama hamile kalınca korktum almadm ve öyle kötü oldu ki anlatamam. Göbek kıllarının bu kadar olacagını hiç bilmezdim 😔 Baskasını gectim ben rahatsız oluyordum dayanamadım agdayla aldırdım.
Arazynp Melis35 normalde de killiyim zaten pek bir degisiklik yok. Küçük bıyık agdalariyla alıyorum. Almazsam cok kötü görünüyor.