Arkadaşlar merhaba, doğum yapalı 13. Günüm kanamam hala devam ediyor. Şimdi aklıma takilan su şuan gördüğüm kanama doğumdan sonrası kanama diye mi adlandiriliyor (lohusa ) yoksa regli mi oluyor ? İlk deneyimim oyuzden bilgim yok regli oldun mu diye soruyorlar da