Littlespy sm21 rop haftaya cuma olacak. Siz 28. günde mi yaptırdınız tam? Şehir hastanesi 32. güne verdi bize randevuyu acaba çok fark ediyor mudur gün olayı😐
sm21 Littlespy biz 34.günde yaptırmıştık, hatta doktor ayını doldursun demişti. Sorun olmaz bence. Sadece muayene kısmı biraz kötü oluyor ropta. Beni dayanamam diye içeri almadılar. Neyse ki bir sıkıntı çıkmadı. Umarım siz de sorunsuz atlatırsınız🙏