Merhaba kızlar yeni duyduğum bir bilgiyi paylaşmak istedim sizinle yeni doğmuş bebeğin ilk banyosunda sırtının üst kısmını biraz yavaş yavaş ovmanız gerekliymiş sırt dikeni denen birşey varmış siyah kıl kökü gibi çıkıyormuş bebeğin rahat olmasını ve sürekli ağlamamasını sağlıyormuş aklınızda bulunsun istedim