Kızlar bugün kontrolüm vardı başından beri devlet hastanesine gidiyorum öyle denildiği gibi korkunç yerler degil ve doktorum 39 da çatı muayenesi yapıcağını ona göre ya normal doğumu bekleyicegini yada sezaryana gün vericeğini söyledi bu arada 38 haftalığım ve sancım hiç yok böyle söylemesine çok şasırdım genelde devlet hastanesi normal doğumu destekleyip acil durumlarda sezaryana alıyor diye biliyordum .