Kevserxx Merhaba hanimlar bugün 39 haftalık olduk kızçemle ❤️🥰suanlik normal doğum ama olur da sezaryen olursam diye sormak istiyorum sezaryenden ne kadar zaman sonra korse kullanabiliriz?
Simay2 Kevserxx ben hastaneden çıkarken takacağım inşallah yarın taburcu olucam külot korse getirdim yanımda
Taze_gebe Kevserxx bana doktorum hemen yazmayacağını söyledi araya bayram girdi doğumdan sonra kontrolde yazacsğım dedi
mucizebebek03 Simay2 kaç kilo aldınız acaba normal hamile kalmadan önceki beden mı aldınız korsenizi yoksa daha büyük mü
Havva Ysfnannesi yok canım almadım daha bayram girdi araya çarşamba korona testi vermeye gideceğim hastane yakınındaki medicalden alacağım inşallah
Simay2 mucizebebek03 16 kilo aldim 55 kiloyum normalde s beden aldım bı de xs var bedenim küçülünce xs yi taktım
KutsalAnnelik Kevserxx 3 gün sonra kullanmıştım doktorun önerisiyle eczanedeki sezeryan sonrası korseden
mucizebebek03 Simay2 Anladım cnm çok sağol benim de 3 ayım var 7 kilo aldım medium giyiyorum normalde bi öğrenmek istedim kilo alınca da eski beden oluyor mu diye💙🦋